måste skriva av mig..

Egentligen borde jag plugga men känner att jag verkligen behöver skriva av mig..

Igår kom jag hem från Grekland och jag har faktist haft det helt underbart och jag trodde att det skulle gå bra att komma hem. Men jag har bara varit ledsen och irriterad mest hela dagen.

Det känns liksom som att alla vänner sviker och snackar massa bullshit.
vet inte längre vilka man kan lita på.

Fast jag tycker att det är ganska skönt att vara ensam..

Men en sak ska ni ha klart för er, och det är att ni ska inte tro att ni kan komma tillbaks när ni blivit lämnad åt sidan..


Finns mycker mer jag vill säga, vill bara skrika ut, låta allting bli som förut.. men jag vågar inte..


Aja, nu ska jag plugga.. hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0