paradiset.

åhå, jag har hittat klackar för bara 179kr, mums.
dom köper jag dirr, kan inte hålla mig undan.
det är studentpris på typ alla klackar inne på
nelly.com.
jag tror jag precis kommit till paradiset (a)


dom är mina nu :D

   Vad tycks? :)
Dom är i alla fall snart mina.

30 oktober

tänkte bara säga att jag lever och att jag funderar på att bli mer aktiv och börja upptadera mer.
jag kan ju börja på en gång.
___________________

idag vaknade jag runt 11.00 åt lite frukost, gick ut och rökte, nu sitter jag vid datan och ska snart göra mig i ordning för att ta en fika på stan. sen ska jag på ungdomsmottagningen med Lea, sen blir det väl kanske stan med henne. ikväll blir det iaf fest med min Simone :D



.

Den som en gång har älskat
kan med hjälp av kärleken
se tillbaka och minnas.
Och stå ut med saknaden.
Den som en gång har älskat
vet hur sårbar lyckan är.
Hur ett liv förändras.
Men att kärleken finns här.



" livet är för kort för att vara ledsen hela tiden. " men vadå, livet är det längsta vi har ju?

 


det finns så många brutna löften
det finns så många hårda ord.


RSS 2.0