Duktig brud!

jag måste seriöst ha damp.
nu har jag slängt min (egentligen mammas) mobil i väggen, plus mina glasögon. så både mobilen och glasögonen är helt paj. Duktig brud!


Damputbrottet kan tänkas vara för att jag är i en svår situation just nu, jag håller nämligen på att sluta röka. och Ja, ni läste faktist rätt. jag har hållt mig ifrån att röka i 27 timmar. och stolt som attans är jag.
fast jag har snusat ist, men bara 4st typ..



sen vill jag bara säga förlåt för att jag inte har varit så aktiv här men det ska bli ändring på de.


Nu ska jag lägga mig i ett bad, vi ses efter de! puss ♥ 
/sara margareta backström.

Kommentarer
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hej! Är du intresserad av ett unikt och snyggt linne? Just du har chansen till de. Kontakta då oss



Mvh BeUniqeUF

2009-11-23 @ 09:38:55
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0